. GOD JUL .

Ja vad ska man säga.
God Jul på er alla imorgon. :]
just nu är det inte julmusik som spelas, eller jo. en låt är jag okej med : The Pogues Featuring Kirsty MacColl – Fairytale Of New York <3 lite pussar på den låten faktiskt. För att den är lite ... speciell. mhm det kan man säga.
ah. måste bara säga att jag saknar Klas. ._.
usch vad det är tråkigt att vara ifrån alla nu.
Saknar Ida och Maja också. som tur är ska vi snart leka ! Annars hade lilla lollo gått sänder tror jag bestämt. <: TUR FÖR MIG HELT ENKELT.
IDA MIN SNYGGINGPUNKERS. :]
AND HOTTIEMAJA AS PATRICK. :]
massa pussar på min Klas. :*
ni andra får kramar. mohaha. <3

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

Haha snygging bilder! Jag vet att inte bara klas på pussar, det får jag också ;) hihihi leka snaaaart :* <3

2009-12-24 @ 10:07:50
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0