HEJSAN.

Vet inte om texten syns. hmmm.
men hur som helst. Here is my day;
Efter skolan gick jag till musiksalen och lyssnade på när Elias och Klas plinkade massa på gitarr, eller så dunkade de på trummor. Piano spelade de också tror jag. dumma musikgenier. ;) <3
Sen när vi flummat klart åkte elias hem och jag följde med Klas hem. Vi såg på The Hangover och sen en skräckfilm , The Strangers. Jag hoppade till massa. Jag är den blåhåriga tjejen på bilden I guess. :c 

OJAOJAOAJOAJOJOJAOJAO !! Jusste !
jag ska ju fixa blått hår ! eller nej. ljuuuustblått och inte hela. bara lite hehe. <: fast det är mer turskosfärgat hoppas jag, mihmhoh. jag är glad. vill göra något mer drastiskt men vet inte vad.
kan ju inte direkt klippa av det eftersom det redan är kort. :<<<<<<<<
Lite fail tyvärr. :c

OCH. IDAG FICK VI TÅRTA.
alltså tjockis jag är. mums. <3
Men iaf. bra att ha en keeendis till bror. estetlärarna var så stolta att de bjöd oss på tårta och feestis. (eller jag valde festis när de andra valde dricka. mohaha.
jag är bebis. :*

Nu ska jag se lite på Vänner och sen sova. eller försöka sova. hiihhi.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

Så finns det bara en läsksort när det väl är gratis ...

2009-12-09 @ 20:31:32
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0