SNÖ ?

alltså. jag är alltid så emot snö. kallt och äckligt.
men nu sitter man ändå här och kikar ut och önskar att man hade en pulka ... ?!
liksom, wut ?!
men okejdå. ag tänker säga det nu. jag vill åka pulka. Just nu.
dock brukar jag inte känna så, det kanske går över ? haha.
Jaja. tyvärr så har jag ingen pulka, och inte nog mycket ork för att gå ut utan att ha en anledning. eheh. Men hur som helst så ska jag köpa pulka. någon gång, haha. xD man måste ju ha en pulka. hu mycket man än ogillar snö. faktiskt.
Så det ska införskaffas. :]

slänger upp en gammal vinterbild så länge, hihi.
ville fota imorse men kände inte att vädret var så snällt. :c




PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0