STOCKHOLM NÄSTA.

Japp. snart bär det av till stockholm för att hejja på pojkarna i I AM SO ME ! Y kommer bli askul tror jag. hoppas bara på att maja kommer in också. även om hennes riktiga mamma inte är med. D: men det borde gå ! :D och sen kanske Kelly kommer också. Haaapppy day. :*
har inte tid att skriva värsta långa inlägget eftersom snart kommer mickan och resten hem och då ska jag tigga kläder av henne eftersom mina bra kläder är i vansbro. o.o HM. inte så kul kanske. BLÄ.
och btw så känns det som att jag är på värsta bantningskuren........ har en plastskena i munnen som gör ASONT att ta in och ur. och jag måste ta ur den varje gång jag äter ellet typ dricker. om det inte är vatten. för det färgar ju inte. ._. MEN INTE OKEJ ATT JAG INTE KAN SMÅÄTA LÄNGRE.
för nu tar jag bara ut den när jag är GALET hungrig. eller verkligen MÅSTE äta.
undrar om det funkar som bantningsmetod ? ;o kanske borde tipsa tidningarna 8D !
PUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0