dubbelt upp

JAPP.
jag skriver igen. dubbla inlägg är alltid skojj.
Men känner att jag inte uppdaterat något alls på jättelänge så måste ju kompensera lite.
sitter på svenska igen, fett ovärt egentligen eftersom jag är klart. Men det lockar mycket mer att sitta vid datorn och kunna göra lite vad man vill, än att sitta med en dryg mattebok och behvöa plugga på riktigt. Nej, matten tar jag och Stina imorgon istället ! Y
skulle vara asnice om jag kunde jobba mycket matte, för då slipper jag vara stressad sen och det skulle ju vara skapligt skönt kan jag lova. Tänk så skulle man vara klar med matte A nu ... *drömmer* eller innan jul iaf.. *drömmer ännu mer*. ... hm jag dreglar ju nästan. :O eller nej.
inte mycket som kan få mig att dregla,hihi.
FÖRUTOM KANSKE TAYLOR LAUTNER.


Jag skulle inte bli ledsen om han gömde sig under min säng.. (A)
bara så ni vet. haha


Nej nu borde jag göra lite nytta igen.
Kanske stirra blint framför mig och bara lyssna på musik ?


ungefär allt jag orkar med just nu. :)
och min fot gör ont också. :| BLÄ.

Ikväll blir det film med de som vill ! skojjskojj.
och sen...

GREYS ANATOMY.
  I MISS YOU. <3    <---- !!!!!!!!!!1!!11!!1oneone!11oene!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0