förlåt !

INGEN FUCKING UPPDATERING PÅ TUSEN ÅR FÖRLÅT FÖR DET OKEJ ?!

Men nu kanskekanskekanske det kan bli ändring på det, eheh, who knows right ? ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om , så flummar väl ihop något trevligt, kan kanske passa med en liten uppdatering eller så men tror att jag har glömt vad som har hänt senaste tiden. Eller jag kan inte riktigt tänka ut något roligt... .___.' hosthost.

Men jag kan ju såäga att jag LÄNGTAR till den 19 november !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
för då ska jag få se NEW MOON med min underbara Rickard, awesome, mhm.

 




annars så går livet på som vanligt och i vansbro är allt baaaara bra.
har underbara dagar med mina älsklingsesteter. :* Dansar massa MJ och det är helt klart bäst ! alltså danserna är så snygga och ni bara måste komma och kolla sen när showen blir klar, för den kommar vara världklass, såklart ! ;D (a) 



OCH BTW. så känner jag att jag saknar Annika extremt mycket och det är inte okej... :[ <3 <3 börjar få abstinens nu och jag tycker det är dåligt att du inte kommer hit på jättejättelänge! :o
tänker slänga upp en bild på oss också för vi är så söta, hihihih. :$ (A)


hihih den är från england <3
hjälmar är vår grej ! yäss.


nej nu ska jag nog sova , eller ngt. inte skriva nå mer iaf för jag känner att det inte är så mycket flyt i min text, mest massa flum. xD förlåt för det, men ska försöka bättra mig nästa gång. :]

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Åååh va jag längtar efter att se showen, för jag kan lova att jag kommer komma å kolla hur duktiga ni e då! :D

2009-11-14 @ 10:19:39
URL: http://carolinethedback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0