Lite segt kanske.

jag skrev ett skapligt långt blogginlägg men allt försvann.
inte okej.

så nu är jag suris och orkar inte skriva om hela skiten.. :|
så det får bli ett kort inlägg istället.

jag sitter hos farmor nu, tog en liten semesterhelg med syster och åkte hit.
asmysigt att vara här enligt mig. :]

på måndag är det skola igen om jag inte lyckas bli sjuk, känns som det. men det vill jag inte så jag ska vila upp mig så mycket jag kan så att jag kan flumma runt som vanligt sen !! hihi
min fot gör ont för jag hoppade galninghopp från en stol på dansen och landade fel. xD (Y) duktigt av mig känner jag....  eller inte.
Men det går nog över snart och då tänker jag hoppa MER. LALALALA. (aa)

Nu ska jag dricka DR PEPPER och äta VINTERCHOKLAD. för det är gott <3

PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0