remembering England ~


---> JAG HATAR ATT BLOGG.SE FAILAR MINA INLÄGG SÅ JAG MÅSTE SKRIVA OM ALLT IGEN. BLÄ!



OCH JAG SAKNAR ENGLAND OCH ALLT SOM VAR DÄR. DET VAR SÅ JÄVLA AWESOME OCH JAG VLL TILLBAKA DIT. JAG VILL INTE BO I SVERIGE I HELA MITT LIV.
DÅ GRÅTER JAG.
KÄNNER ATT JAG VERKLIGEN VILL BO UTOMLANDS . . .


hoppas att det är drömmar som faktiskt blir något av. och inte bara tomma löften om att man ska prova sina vingar sen. jag skulle verkligen behöva komma ut lite och lära mig stå på egna ben. skulle vara så galet bra om jag bara fick prova liksom... ÅH. jag bara vill åka någonstans NU.
seriöst hade jag inte haft min underbara estetklass hade jag definitivt övervägt att plugga utomlands ett år och ta studenten ett år för sent!
men skulle inte klara av att lämna klassen som jag har nu ... <3 usch jag gillar er för mycket hela bunten. ;)

LOLLO OCH ANNIKA PÅ RESA I ENGLAND. WOHO.

jag diggar den här bilden lite. :]
totally oredigerad till och med.
hihi. naturlig skönhet. <3
lalalla.
älskar dig POP. :')

nu ska jag leta upp några roliga bilder att redigera!
tänk om man ändå hade lite foto-inspiration ......................... ._.


PUSS.


Kommentarer
Postat av: annika

OH.MY.GOSH jag vill till england med dig igen :'o <3

2009-11-28 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0