@ svenskalektion.

Uppsamlingsdag idag.
det betyder typ att man kan jobba med det som behövs under två dagar, och är man klar med vad man ska ha gjort så blir man ledig på fredag !
jag villvillvilll vara ledig .... .____.'
Tror faktiskt att jag har typ jobbat klart allt jag borde ha gjort nu. Och då kan jag typ jobba matte eller ngt de andra lektionerna, och slippa känna mig stressad av det. (Y) Kan ju vara en bra idé liksom.
Borde dock skriva klart den där bajs novellanalysen.. HM.
nej vi får se om jag orkar det !

Idag vaknade man klockan 8.00, börjar 8.15. så ja, det blev lite stressigt. men ändå så var jag alldeles för trött för att orka bry mig om att snabba mig. Jobbigt läge. Men jag hann klä på mig, sminka mig, dra bak håret (som är typ det bästa som finns eftersom man slipper ta tid för att fixa det ! o:) OCH äta frukost. på en kvart. (a) sen väntade jag på Ida för jag visste inte vilken sal jag skulle till. :] så ja, lite sen blev jag väl. typ 15 minuter. Men det är lugnt för de kollar typ inte närvaro idag. Y
haha.

Vill bara tillägga att Emil är snällis !
Jag får låna hans hörlurar och det räddar min morgon kan jag lova!!1!111! :'D
Sitter och lyssnar på New Moon soundtrack. <3 jag älskar att musiken är värsta konstig. eller speciell kanske man ska säga. hur som helst så är den underbar och jag älskar den. <3 hihih.
No suond but the wind - Editors   är mycket bra tycker jag!
         ~ Editors – No Sound But The Wind - Soundtrack Album Version
Och ja, ni borde lyssna på den, hihi. ^-^

Nu längtar jag mest till typ lunch. för jag är matmänniska och är huuuuungrig.

men hjälp. Nu spelas possibility, och jag blir värsta ledsen inuti bara för att scenen när den är med är så sorgliga. ._. det är stället där jag grät andra gången jag såg den... hm. <3
LÅTEN ÄR UNDERBAR OKEJ.                              ?



Know that when you leave,
Know that when you leave,
Don't worry about me, I follow where you lead.
Don't worry about me, I follow where you lead.


So tell me when you hear my heart stop, you're the only one that knows!
Tell me when you hear my sobbing, there's apossibility I wouldn't know.
So tell me when my crying's over, you're the reason that I'm crying.
Tell me when you hear me falling, there's a possibility it wouldn't show.



<3 känslor i massor.



Jag vill bara lägga till att jag saknar min Annika. <3
fyfan jag mår så himla fel utan dig. Nu vill jag bara åka till Kiruna och kramas med dig.
Du är så funcking jävla underbar och jag behöver verkligen dig för att vara stark.
Saknar att kunna träffa dig när som helst jag behöver. Saknar att flumma runt hela kvällarna
höga på cola och godis. Saknar att klättra runt på höskullen och hoppa från bjälkarna.
Saknar att nattbada i älven när det är iskallt ute egentligen.
Saknar att klättra upp på taket och kolla på när solen går upp...
ÅH JAG BARA SAKNAR HELA DIG, OKEJ ?!
jag älskar dig mer än något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0