tasting reality ~



Ja. Nu tror jag nästan att jag äntligen har kommit på att jag inte borde drömma så mycket. Det är skapligt skönt när man inser det. I alla fall enligt mig. Jag är så duktig på att drömma mig bort och fantisera ihop min egen verklighet som jag själv vill ha den. hmm..
nej det låter inte så friskt faktiskt. så nu ska jag vara tyst om det så slipper jag vit tvångströja och en alldeles egen maddrasserad cell ...

skulle kanske vara mysigt ändå?




Idag har jag ingen aning om vad som händer, actually. kanske inte behöver det?
min lägenhet är ju egentligen i stort behov av städning... men... åh nej jag blir ledsen av bara tanken. Så bojkottar nog det. (haha det var ett snyggt ord, good one Lollo.)

Eftersom jag inte ligger efter i skolarbetet så får jag vara ledig imorgon, och det gillar jag !
Blir kanske att åka till Djurås och kolla foten om mamma får till någon tid. hoppas det inte är så farligt.
jag vill kunna dansasnällasnällasnällasnälla. ._______.'

Jag vill hem för att kunna lyssna på musik.
men väl hemma kommer jag inte få internet för det kommer Crille ha.
BAJS.
undrar om jag ska ta ett tåg hem idag istället ?
slippa tänka på det imorgon.
fast nej då kanske jag ångrar mig om det händer något här i Vansbro.
meen. ååh. hatar beslutsångest.
slööödddeeeeer.

Hm.
En insyn i Lollos huvud fick ni där! det var alltså så mina tankar gick igenom mitt huvud... :] ordagrant.

PUSS OCH KRAM.

Kommentarer
Postat av: annika

Gillar verkligen den nya bilden du har högt upp :D (Ist för all tilme low killen) Den är superfin 8) <3

2009-11-26 @ 16:09:25
Postat av: Lollo

hihihi, tack darling <3 :']

2009-11-26 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0