"jag kan vara tuff jag" ~ Majabaja <33

Mondays I sleep away
Tuesdays I lay awake
Wednesdays are the worst
Thursdays I reminice
Fridays I see your face
And I can breathe


En väldigt fin text faktiskt. Skadar ju inte dirket att låten är asmysig för den delen också. ^

Idag hade vi typ temadag "team building". Ja det var väl helt okej. Blev lyft av några random killar över en ribba typ 2m upp. De tog på min rumpa. Inte okej skulle jag säga. >: hahahaha. Men de tappade mig inte iaf och det är jag glad för. tacktack. :* haha. sen pusslade vi lite, det var vi tydligen bäst på enligt Karin. awesomenessss.
sen trampade vi på siffror (vi var ute i frostgräset det var kallt!), ålade/lyftes genom ett nät, härmade varandra, dödade 10 personer (inte riktigt. LOVAR.), och ja.... massa annat som jag inte orkar räkna upp. lalalla. :* Imorgon skulle vi haft sovmorgon ganska länge. Men nu ska vi ha dans klockan 9 ist. blöh. fast ganska roligt ändå. nödvändigt iaf, hehehehe. :$   vi ska ha typ uppvisning på torsdag, don't be there! :D   haha men det är mest för esteter.  elr bara för esteter tror jag bestämt.

Idag badade jag min fot i en vattenpöl.
Det var inte meningen. Var på väg hem från Magnific (varit där med Ida, Linus och Elias) och så gick jag och Elias under ett paraply och alldeles för sent inser jag att vi kommer gå rakt ner i en vattenpöl. Elias hoppas undan och jag kör ner HELA foten.  - det var djupt. :c - hm. så nu är min sko blöt och min fot kall. inte så okej!

Snart
är det Desperate Housewives dock! :D
och det är brabrabra. inte lika bra som Greys såklart. men nästan. :*
har längtat lite efter att få glo på det.


HJÄLPHJÄLPHJÄLP.
nu känns det lite jobbigt här. på något sätt tror jag att jag och Stina lovat att följa md Elias på gymmet imorgon. det är ju inte så okej!!  jag har problem med att träna inför folk. hjälphjälp.
MENMENMEN. jag måste ju hem imorgon. :o SISTA DAGEN ATT PACKA INFÖR KIRUNARESAN.
inget gym för mig, lalallal. :*
Det får jag fixa någon annan gång. (a) :$


För dem som inte vet så är Never Shout Never musik som man blir glad av.
:*
jag gillar det.

Nu ska jag sluta skriva och DISKA.        tyck synd om mig.

pusskram.


Kommentarer
Postat av: annika

åhh kirunaresan <33 :'

2009-10-06 @ 23:52:01
Postat av: annika

:*



ska det vara ^^

2009-10-06 @ 23:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0