falling out of a perfect dream ~

Ja. Ibland skulle ju drömmar kunna få vara på riktigt, right? .___.
skulle ju vara mysigt iaf. :$

Sitter hemma hos pappa och vämtar på att få åka till tåget. har inget att göra så tänkte försöka uppdatera lite här, lala. det är ju faktiskt ganska duktigt av mig. Dock så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. hm.

Ja jag kan ju säga att jag precis börjat läsa en bok, "innan jag dör" och jag känner redan nu att det kommer vara en snyftare! hjelp. ._.'
   Sextonåriga Tessa har leukemi och vet att hon ska dö.
   Vad ska hon göra under de månader hon har kvar?
   Hon har ju så mycket som hon inte hunnit med.
   Så hon gör upp en lista över saker hon vill göra
   och uppleva innan hon dör. Högst upp på listan
   står att vara tillsammans med en kille...

alltså, halvvägs in i andra kapitlet så fick jag tårar i ögonen. woups. visar inte alls hur söndergråten den här boken kommer vara när jag är klar med den... :|  Hatar sånna böcker egentligen. Lite. Men jag kan bara inte låta bli att älska dem! bara för att liksom.    Får se vad jag säger när jag läst klart.

På tal om sorgliga böcker... Allt för min syster (My sisters keeper) ska ju ganska nyss ha kommit ut på bio. men NEJDÅ. har varit in och kollat men ser ingenting om den i typ falun och borlänge... dock har jag sett reklam i falun för den för ett tag sen. Det måste alltså innebära att jag missat den?!?!? eller. Åh jag blir så ledsen. Det är en film jag SKA se. En film som jag redan innan vet att jag kommer hatahatahata för den kommer vara så dålig. Jämfört med boken alltså.    hur som helst hoppas jag på att jag kan få se den snart.

Baaah. jag vill till vansbro just nu känner jag. Hellre sitta där och inte göra någonting än att sitta här och stekas av brasan. jag är FÖR varm. inte okej.  Skulle faktiskt inte ens ha något emot att sitta på tåget. Lite musik och min braiga bok skulle inte sitta helt fel. Och om jag inte minns fel så har jag nog en och annan klubba i väskan som man kan äta lite på. (a)   jag måste sluta med sånt där. NU.
  Hr fått besked om att jag troligtvis ska spela sjöjungfru i sommar. HJEEEEEEEEEEEEEEELP! ; _____ ; vilket betyder att jag ska hårdträna min kropp. typ nu! måste orka måstemåstemåstemåste.
som att jag ens tror att det kommer hända? ._. hatar att träna. hatar att jag hatar att träna. >_____>

Ja men nej. nu ska jag sluta tjata om det tror jag. :]

någon som har musiktips btw????????
skulle vara lite trevligt med omväxling tror jag.         [ Dock inte från All Time Low ! ]


Men nej. nu ska jag nog kolla precis när tåget går och sen packa ihop vad jag behöver ha med mig hem.
Kommer ju troligtvis få åka hit nästan varje dag nästa vecka. jippie. ._.' men men. :D
får ju snart träffa bejbi. :*



over and out.

Kommentarer
Postat av: annika

Rise Against :D Om du ville ha lite ny musik så kan du ju lyssna lite på dem och se vad du tycker ^^

2009-10-04 @ 20:21:03
Postat av: Kakan

Ååh det låter ju som en jätte bra bok! Fast jobbigt om den e så sorglig ;) hehe

Nej hallå vi kan inte ha missat filmen!! Vi måste se den lollo!!! <3

2009-10-04 @ 22:24:29
Postat av: Lollo

Annika: okej :D ska checka! <3



Kakan: Du kan få låna den sen när mickan läst den om du vill?? :D:D har snart läst ut den. så sjukt bra! <333 jaaaaaa det måste vi verkligen!!!

2009-10-04 @ 23:06:08
Postat av: Kakan

Jaaa det vill jag!! :D haha fast jag har fortfarande kvar en bok som jag lånade av dig för jätte länge sen som jag inte har läst ut än :$ ska kanske försöka va duktig å läsa ut den först ;)

<3<3<3

2009-10-04 @ 23:22:24
Postat av: frida

The Ataris

Taking Back Sunday

Billy Talent

Escape the fate

the red jumpsuit apparatus

Alexisonfire

PlayRadioPlay!



är några bra band som spelar ungf samma musik som all time low :P

2009-10-05 @ 19:01:13
URL: http://fridalekare.devote.se
Postat av: Lollo

Kakan: nämen? :D har du ? vilken ? :] haha ja kanske det. :>>>



Frida: TACK :D:D:D:D:D:D

2009-10-06 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0