felåt

nu skriver jag ett litet och dåligt inlägg!
bara så ni vet. inga förväntningar.
För Lollo är trött som bara den och näsan blöder. ;o så jag tänkte snart krypa ner i min säng och sova. <3
imorgon ska jag med ett tåg som går 8.11 från vansbro. Sen blir det att åka ända till borlänge, vänta där i typ en timme på tåget till rättvik............ Stackars mig alltså. Dock får jag ju gå på rättviks marknad, wohohoho. (Y)
Jag är extremt lyckligt lottad. :| HAHAH. Nej men nu lät jag ju jätte opepp på det, och så är ju inte fallet just nu. Jag vill faktiskt till Rättvik. :]]
Jaja. massa flumsnack om ingenting. Men det är så det ska vara.

Dagens citat;

Lollo "nu blir det mycket mat. men jag tänkte såhär. att om det blir över. så kan jag äta det imorgon."
Maja "ahaaaa. så du tänker... matlådor!!"
Lollo "ah. det är precis vad jag tänker."
HAHA. ja det var kul iaf. ;D
kan ha berott på att vi var helt JÄTTETRÖTTA.
MEN PUSS PÅ ER. <3

Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

Vi dog fan också när maja sa sådär!

Hon lät så jävla seriös: Jaså, du tänker matlådor.

haha vilken stjärna :D

2009-10-04 @ 12:01:20
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0