Hur många rutor gör dig glad? (a)

Jappjapp. Ny blogg och nya äventyr!
kände att den andra var lite för oooold. Så istället för att fixa till den lite så skaffade jag helt enkelt en ny.
Latmaskigt, men sån är jag. :$

Idag har varit en helsoft dag;
 - teater
 - teaterliknande (mest prat)
 - lunch
 - dans
 - data

Torsdagar gillas!
Och imorgon är det fredag och då tar vi skooolfoto! MJ-tema för mig och några till tjejer blire. ;) Ska snart åka hem till underbara FRUH Michelle och få klädhjälp, ehhehehe. (a) egen stylist är aldrig fel, right? :$

mitt spotify funkar inte!!!! INTE OKEJ.  <//3  ; _____ ;
Jag känner att det är alldeles för tyst här.
youtube, here I come!

http://www.youtube.com/watch?v=YdQCIQg2Oto&feature=popular
vet inte riktigt varför jag gillar den här låten.
troligtvis för att den har med New Moon att göra. hm.
men det är konstig och det gillar jag.
Lyssna! :]


Tänkte bara säga att jag saknar Annika också! SNART ÅKER JAG TILL KIRUNA. och det kommer bli de bästa veckorna ever. <3 saknar min tvillingsjäl. :*


xoxo


Kommentarer
Postat av: annika

jag längtar EXTREMT <3 Jag saknar dig så, det ska bli bäst att få träffa dig <3333333333333333333

2009-10-01 @ 22:26:20
Postat av: Lollo

det kommer bli awesome. <3

2009-10-03 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0