I even smell good.



jag diggar min musta... <-- jag vet inte hur man stavar slutet !!!!!
jag lämnar det helt enkelt punktigt och så får alla gissa vad jag menar. Y

Nu har Annika precis duschat och det luktar gott i hela rummet. :3 hennes mjukgörande klet luktar liksom, speciellt. en lukt som jag förknippar med min Annika. Det brukade lukta lite så i hennes rum i Gräv också.
Jag gillar det.

Idag såg vi One Tree Hill också!
har inte sett några avsnitt på aslänge. Förstod nästan ingenting, men det hindrade mig inte från att få tårar i ögonen när det blev sorgligt! ;o
hur ska jag klara att titta på onsdagens Greys utan att gråta, egentligen ?
om Tvn inte är upptagen såklart. :3 då blir det att se repris ist! För missa helt går ju inte för sig. :>

Jaja. egentligen tänkte jag inte skriva mer men nu blev det så ändå. :$

PUSS igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0