Kiruna. :3

japp! jag är äntligen i Kiruna. <3
Jag vet att uppdateringen är sämst! Får se till att berätta om allt sen när jag har tid och lust att sitta och skriva och visa lite bilder. mhm. just nu har jag ingen aning om vad man borde skriva. haha.
såg nyss på Ice Age 3. den filmen är awesome !! Skrattade så jag grät actually.
 jag grät till Brother Bear också. men det var för att det var sorgligt/fint. .____.' åh vad jag är överkänslig . . . menmen. man får helt enkelt gilla läget. ;)

Ni kan inte ana hur awesome det är att vara hos Annika igen. :'>



<3

Kommentarer
Postat av: annika

Tecknat alltså <3



Och det är underbart att ha dig här 8) <3 <3 <3 <3 <3

2009-10-11 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0