Marley & Me ~

   <-- GRÅTFILM.

Men otroligt bra. <3

Tänkte att ja men, det här är väl en rolig film. Och skratta är aldrig fel, right?
och ja visst skrattade jag litegrann (a), [ganska mycket] men slutet blev alldeles
för mycket för lilla mig, som började storgråta. wohoh. dock lyckades jag vara tyst iaf,
så storde ju inte de andra iaf. 8] eeehehehehe. :$

HAHAHA, och nu satt brandlarmet igång också. (Y)
och jag reagerade inte ens.
oj vad duktig jag är , menmen. det var ju inget farligt så. 8) bara lite rök från brasan. ><

Nu ska jag nog.... inte göra någonting.
inte plugga svenska iaf!



imorgon ska det packas lite stuff. FÖR JAG SKA ÅKA TILL ANNIKA, OMGOMGOMGOMG. kan inte säga det nog många gånger. saknar dig sjukt mycket och älskar dig. <3 snart ses vi igen och det kommer göra Lollo till den lyckligaste lilla Lollon ever!! kommer vara så awesome kan jag lova!!!!!! 


puss på er.

Kommentarer
Postat av: annika

Alltså shit man börjar nästan gråta för jag är så GLAAAAAAD :D:D:D Du kommer HIT<33333333 Jag älskar dig<3 Fan va DU ÄR AWESOME <3<3<3<3<3

2009-10-04 @ 20:17:30
Postat av: Lollo

jag gråååååååter av tanken på att snart få träffa dig!!!!!!!!!!!!!!!! AV LYCKA. :'''D <3 <3 <3 <3 du är så FUCKING AWEOMSE. <33333333333333333

2009-10-04 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0