mycket som händer - dålig uppdatering. :[

alltså. nu har jag säkert massa roligt att berätta som har hänt senaste dagarna. Dock så råkar jag bara tänka på en enda sak just nu!
JAG SITTER PÅ ETT TÅG TILL KIRUNA!!!!!!!!!!!
snart får jag träffa min älskling. :*
Kommer säkert upp lite bilder på bdb och sånt sen!

jag har ju massa dödskallebilder från dagens teaterlektioner att visa upp också!

dock har jag ingen mobilskladd med mig, så det blir väl sen när jag kommit hem. :]

nej
nu orkar jag inte skriva mer. kommer väl säkert mer sen.
jag har ju lite tid på mig så att säga.

Lollo trampar ur tåget i Kiruna klockan 09.40någonting imorgon. :>

Kommentarer
Postat av: annika

Hoppas att tågresan inte blir alltför långtråkig :o



Nu ska jag gå och sova, och när jag vaknar är det bara 2 ½ h tills jag får träffa dig igen<3 :* Hoppas du är bra på att hålla andan för jag kommer krama dig som om jag inte kramat någon på 27 år 8D

2009-10-09 @ 00:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0