norrsken !!!! OMG.

JA DET ÄR SANT.
jag har faktiskt sett norrsken nu !! Det var inte det mest flashiga av alla norrsken direkt. Först hade vi lite svårt att lista ut och det var moln eller inte. Men när vi gått upp på en kulle så hade norrskenet ändrat sig massa och blivit typ grönaktigt och man såg liksom de där "ränderna" som man alltid ser på film. [tex björn bröder] och det var awesome. :3   sen pekade Annika ut massa olika stjärnor och stjärnbilder, som jag säkert kommer glömma. Men jag får helt enkelt träna!

nu ska jag spela lite tetris. (a)
   och Ida, det är lite skamligt att inte veta vad det är. :] bara så du vet. ;* haha


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

Haha vad bra, jag känner mig lite kass :*

2009-10-12 @ 11:51:37
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0