rymdskolan. moahaha.

nu sitter jag i den coooooooooola rymdskolan och lyssnar på när massa människor har engelskalektion. Jag gillar att slippa. haha. Även om jag har lov så gick jag upp tidigt idag för att följa med och hälsa på. dock försov vi oss så nu sitter jag här och är hungrig som satan. inte okej . . .
Det är ganska kallt här inne och det är ju inte heller så mysigt. mina tår fryser lite för jag missade att ta med sockor. o: får se till att göra det nästa gång!

Idag ska de typ till någon gruva, jag kanske ska med det beror på om jag får plats i bussen. ^^
annars vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen ... lite läskigt att sitta kvar i skolan helt själv. Men jag är inte helt säker på om jag hittar hem heller !! o.o
det skulle ju kunna vara kul att gå vilse i Kiruna. ......................................... naht.

hoppas på mat snart.
(a) :$

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kakan

Nej snälla Lollo tappa inte bort dig där uppe ;) Då kanske du blir kvar där för alltid å så får jag inte träffa dig nå mer.. :/ INTE OKEJ ;) Hoppas du har det bra där uppe! Hälsa Annica :) <3

2009-10-12 @ 11:24:46
Postat av: Lollo

NEJ. jag måste se till att inte tappa bort mig. för jag ill träfa dig. <33 aahrå :D

2009-10-13 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0