tröttis och segis. ~ inget plugg för min del!!

blööh.

Fick gå upp tidigt imorse för att hinna med ett tåg som gick 8.11 från vansbro. Sen bar det iväg till blg (jag halvsov nog mesta delen av vägen..) väl i borlänge så får jag sitta på stationen i ca en timme och vänta på ett tåg mot rättvik. överdrivet roligt kan jag ju inte säga att det var. Men jag hade All Time Low i öronen och lite minnen från en trevligt dröm. :$ så jag klarade mig, eheh.
I Djurås joinar Pappa, Stina, Mickan och Mia. Sen bär det av mot rättvik och marknad!

Det blåste och var superkallt, jag är nöjd med mig själv som valde tjocka jackan imorse, men jag hittade iaf en superfin mössa i massa färger och ett par tjocka tumvantar. <3 kärlek.*
kanske kommer upp lite bilder, men just nu är jag i Djurås och lilla Örjan i Vansbro. >: inte okej.
Fick värsta foto-impulsen nyss och ba "OMG JAG VILL FOTA NU NU NU NU NU!!!" men nej. då har man inte kameran, såklart.

Nej nu ska jag sluta gnälla och titta på när da family spelar kasta gris. haha.
Det går vilt till här hemma kan jag lova. ;o



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0