OH MY GOD.

herregud. ja det kan man nog säga. för jag skriver i bloggen för första gången på minst tusen år.. 
grattis Majsing du har fått din vilja igenom.. ;)<3

kände faktiskt att något litet kanske man kan slänga in här bara för att det är tisdag, tusen meter snö ute och det är reklam på spotify.. eller ngt liknande. Nej jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva så det här kommer absolut bli ett så kallat flumminlägg. awesome! jag vet att det gillas haha. ;]
hur som helst... 

idag var en skrattdag skulle man nog kunna säga.

balettlektion som första lektion och vi ska typ vrida benen på ngt cepesätt och sen lyfta och hålla. skitsamma, det roliga är Karins (danslärarens) kommentar när hon går fram till Emil som står och kämpar vid stången :
"Jaa, jobba med skruven Emil! jobba med SKRUVEN!"  HAHAHAH. ja jag DOG. precis som resten av klassen inklusive läraren :D så awesome, hahahaha.

sen skadar det ju inte att Emil under lunchen kläcker ur sig kommentaren "men jag har bara muskler i högerarmen" när vi diskuterar muskler ! HAHAHA. ååh herregud. då dog jag lite mer. :] 

och under mattelektionen lyckas Maja välta med stolen på det konstigaste sätt jag någonstin sett. skrattade så jag grät och det gjorde maja med. :D hon fick läraren att släppa oss tidigare iaf. :* pluspoäng stumpan ;)



avlsutar med en randombild tror jag allt.
pusssssis. :*****

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

SÖTISBEBISAR! <3

2010-03-08 @ 22:17:02
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0